Inicia’t a la competició

• Pensat per una iniciació a la tecnificació amb un volum de dies més reduït.
  • Possibilitats d’escollir diferents paquets de dies dins de tot el calendari establert per consumir durant la temporada 2019-2020. Caldrà notificar amb 3 dies d’antelació, quan no assistireu al servei a través del grup de WhatsApp del vostre entrenador.
  • Continguts: es fonamenten en una millora tècnica de l’esquí mitjançant els entrenaments en traçat i la iniciació a la competició.
  • Destinataris: dels 7 a 18 anys
  • Horari: De 9:30h a 13h
  • Per qüestions de logística no es podrà garantir sempre el mateix entrenador.

De 9:30h a 13h
Punt de trobada davant cafeteria

Preu 34 dies: 660€

Preu 22 dies: 540€

Categories: Alevins, Infantils i Juvenils

Els dies es poden escollir dins de tot el calendari establert.

Instruccions per fer la inscripció:
1. Descarrega la inscripció al teu ordenador
2. Emplena la primera pàgina amb dades generals familiars, i per cada alumne inscrit, emplena la segona pàgina. En cas d’haver més d’un inscrit us podeu descarregar el segon formulari.
3. Un com emplenada, cal fer – Guardar com- indicant el nom de la familia i alumne respectivament.
4. Enviar per correu electrònic a gerces@clubger.cat, juntament amb el reguard de pagament, per aquells que trieu el pagament únic.

Inscripció 2019/20 CLUB ESQUÍ GERCES

Inscripció ALUMNE 2019/20 CLUB ESQUÍ GERCES

Club d’equí GERCES:

Email: gerces@clubger.cat
Telèfon mòbil: 646 11 20 83
Informació a www.clubger.cat
Instagram: Club esqui GERCES. @clubgerces
Facebook: Club Esqui GERCES

Col·laboradors:

Partner tecnològic:

Partner tècnic:

Partner:

SOCIS CLUB GER/CES

Gràcies a la vostra confiança, el Club GERCES creix i es consolida any rere any. La vinculació dels socis amb el Club ens nodreix i ens aporta l’empenta necessària per continuar amb aquest projecte esportiu.

És obligatòria la tramitació de soci, per tal de poder formar part de tots els serveis del Club, així com per fer ús de les seves instal·lacions (gimnàs, cinema, pista de tenis, piscina d’estiu.)

El cost per família és de:

• 35€ per temporada d’esquí.
  • 60€ per tot l’any.

Gaudeix de les avantatges i descomptes de soci:

• Descompte en el Forfet de dia a Boi Taüll
  • Descompte en la compra de classes a l’Escola de la Vall de Boí
  • Descomptes en la compra a les botigues Intersport (Manel) de la comarca de l’Alta Ribagorça.
  • Preus especials com a soci en les instal·lacions i activitats.
@dminInicia’t a la competició