Mini temporada

• Programa amb un ampli ventall de serveis amb una càrrega de dies més petita, pensat des de la iniciació o al perfeccionament de l’esqui o snow.
  • Cada servei disposa d’un horari (de 10h a 13h) i calendari tancat que en cap cas es podrà modificar.
  • Els continguts son adaptats als diferents nivells de cada grup i es basen en una millora de la tècnica i les habilitats de l’esquí o snow, que assoleixen mitjançant la diversió.
  • Destinataris: de 3 anys fins adults.
  • Els serveis d’aquest programa són:

Dissabtes o diumenges: 9 dies de servei d’esquí distribuïts en quinzenes alternes ja siguin dissabtes o diumenges.

Quinzenes: 18 dies de servei d’esquí distribuïts en quinzenes alternes.

Snow: 9 dies de serveis de snow en dissabtes.

Adults: 8 dies de servei d’esquí distribuïts dins del calendari de quinzenes amb horari de 10h a 12h.

Baby: 9 o 18 dies de servei d’esquí, per nens de 3 a 6 anys que no han esquiat mai. Es treballa amb entrenadors especialitzats en edat infantil, que mitjançant el joc i la diversió aconseguiran ensenyar a esquiar i continguts com el coneixement del material, el lliscament i el medi.

Preparació poves d’accés TD1: Dirigit a joves a partir de 15 anys que estiguin interessats en ser monitors d’esquí, i vulguin realitzar les proves d’accés al Tècnic Esportiu d’esquí alpí de 1er nivell. El servei es troba estructurat amb una planificació dirigida a la millora de la tècnica personal, així com en la millora dels requisits específics per superar les proves. Consta de 12 dies de servei dins del calendari de quinzenes amb horari de 10h a 12h.

De 10h a 13h
Punt de trobada davant el jardí de neu.

Preu dissabtes/diumenges: 280€
Preu Baby dissabtes: 310€

Preu Quinzenes: 415€
Preu Baby quinzenes: 475€

Preu Snow: 310€

Categories: Baby, Pre-Alevins, Alevins, Infantils i juvenils

De 10h a 12h
Punt de trobada davant el jardí de neu.

Preu Adults: 185€

Preu Preparació proves d’accés TD1: 280€

Instruccions per fer la inscripció:
1. Descarrega la inscripció al teu ordenador
2. Emplena la primera pàgina amb dades generals familiars, i per cada alumne inscrit, emplena la segona pàgina. En cas d’haver més d’un inscrit us podeu descarregar el segon formulari.
3. Un com emplenada, cal fer – Guardar com- indicant el nom de la familia i alumne respectivament.
4. Enviar per correu electrònic a gerces@clubger.cat, juntament amb el reguard de pagament, per aquells que trieu el pagament únic.

Club d’equí GERCES:

Email: gerces@clubger.cat
Telèfon mòbil: 646 11 20 83
Informació a www.clubger.cat
Instagram: Club esqui GERCES. @clubgerces
Facebook: Club Esqui GERCES

Col·laboradors:

Partner tecnològic:

Partner tècnic:

Partner:

SOCIS CLUB GER/CES

Gràcies a la vostra confiança, el Club GERCES creix i es consolida any rere any. La vinculació dels socis amb el Club ens nodreix i ens aporta l’empenta necessària per continuar amb aquest projecte esportiu.

És obligatòria la tramitació de soci, per tal de poder formar part de tots els serveis del Club, així com per fer ús de les seves instal·lacions (gimnàs, cinema, pista de tenis, piscina d’estiu.)

El cost per família és de:

• 35€ per temporada d’esquí.
  • 60€ per tot l’any.

Gaudeix de les avantatges i descomptes de soci:

• Descompte en el Forfet de dia a Boi Taüll
  • Descompte en la compra de classes a l’Escola de la Vall de Boí
  • Descomptes en la compra a les botigues Intersport (Manel) de la comarca de l’Alta Ribagorça.
  • Preus especials com a soci en les instal·lacions i activitats.
@dminMini temporada