Tecnificació – Equip de competició

El Programa de tecnificació del club GER-CES, està dirigit a nens de 7 a 20 anys, que volen viure la vessant més esportiva de l’esqui i gaudir d’ experiències amb altres infants i joves gràcies a la pràctica i entrenament d’aquest esport.

Els continguts es fonamenten en una millora tècnica i tàctica del esquí, amb una programació ajustada a cada etapa de creixement i categoria, amb objectius de competició adaptats a cada grup i motivació individual del esquiador.

Les adversitats meteorològiques poden afectar la qualitat dels entrenaments, i en certes ocasions es poden anul·lar per estació tancada, en aquestes situacions extremes es podran realitzar activitats complementàries sota previ avís de 12 a 14h.

Per tal de mantenir la seguretat dels nostres esquiadors, és obligatori l’ús del casc homologat (FIS per Infantils) i la protecció dorsal (tortuga), i en cas d’entrenament a traçat les proteccions corresponents (tibials i bocal), i recomanable el mono de competició per entrenaments en traçat i competicions oficials.

Durant la temporada s’establirà un seguit de competicions, amb proximitat al territori, del circuit de Catalunya i d’altres en categories superiors a nivell nacional si així s’escau. El Club posa a la disposició dels corredors el transport a les curses, així com la gestió i el acompanyament durant la sortida. Cal però, que cada família del corredor notifiqui que vol ser inscrit a la cursa per correu electrònic a gerces@clubger.cat quan es sol·liciti.

En cas de competir a nivell federatiu, per Lliga Catalana o Interclubs, caldrà aportar un certificat mèdic al Club, juntament amb la inscripció o petició de la llicència de corredor.

De 9:30h a 14h
Punt de trobada davant cafeteria

Preu: 928 €

Categories: Alevins I-II, Infantils I-II i Juvenils

Obligatori llicencia de corredor
Obligatori certificat mèdic
Obligatori el casc homologat i les proteccions.

Instruccions per fer la inscripció:
1. Descarrega la inscripció al teu ordenador
2. Emplena la primera pàgina amb dades generals familiars, i per cada alumne inscrit, emplena la segona pàgina. En cas d’haver més d’un inscrit us podeu descarregar el segon formulari.
3. Un com emplenada, cal fer – Guardar com- indicant el nom de la familia i alumne respectivament.
4. Enviar per correu electrònic a gerces@clubger.cat, juntament amb el reguard de pagament, per aquells que trieu el pagament únic.

Inscripció 2019/20 CLUB ESQUÍ GERCES

Inscripció ALUMNE 2019/20 CLUB ESQUÍ GERCES

Club d’equí GERCES:

Email: gerces@clubger.cat
Telèfon mòbil: 646 11 20 83
Informació a www.clubger.cat
Instagram: Club esqui GERCES. @clubgerces
Facebook: Club Esqui GERCES

Col·laboradors:

Partner tecnològic:

Partner tècnic:

Partner:

SOCIS CLUB GER/CES

Gràcies a la vostra confiança, el Club GERCES creix i es consolida any rere any. La vinculació dels socis amb el Club ens nodreix i ens aporta l’empenta necessària per continuar amb aquest projecte esportiu.

És obligatòria la tramitació de soci, per tal de poder formar part de tots els serveis del Club, així com per fer ús de les seves instal·lacions (gimnàs, cinema, pista de tenis, piscina d’estiu.)

El cost per família és de:

• 35€ per temporada d’esquí.
  • 60€ per tot l’any.

Gaudeix de les avantatges i descomptes de soci:

• Descompte en el Forfet de dia a Boi Taüll
  • Descompte en la compra de classes a l’Escola de la Vall de Boí
  • Descomptes en la compra a les botigues Intersport (Manel) de la comarca de l’Alta Ribagorça.
  • Preus especials com a soci en les instal·lacions i activitats.
@dminTecnificació – Equip de competició