CLUB D’ESQUÍ GER/CES

Som un Club d’esquí situat a la comarca de l’Alta Ribagorça, la nostra estació és Boi Taüll, amb la cota d’esquí més alta dels Pirineus i envoltada d’un meravellós paratge natural.

La filosofia del nostre projecte esportiu, està basada en les possibilitats que ens ofereix l’ensenyament de l’esqui pel desenvolupament a nivell general com a esportistes. La diversió a la neu facilita l’aprenentatge de valors, de  coneixements, d’hàbits de vida  saludables, així com, la formació de futurs tècnics esportius d’esquí o snow.

A totes les categories es treballen amb objectius  i metodologies diferents d’acord amb les edats  i capacitats de cada etapa evolutiva, sempre pensant en reforçar les potencialitats de cada grup, amb la finalitat  d’anar millorant com a esquiadors.

El Club aposta pel món de la recreació i de la competició, amb calendaris, horaris  i activitats adaptades a cada servei, intentant oferir un ampli ventall de possibilitats per a tota la família, i nivells. En aquest sentit, el Club disposa de serveis per esquiadors més experimentats i polivalents en format de Camps, en caps de setmana o en períodes per Nadal o Setmana Santa sota reserva.

Les adversitats meteorològiques poden afectar la realització dels diferents serveis, i en certes ocasions es poden anul·lar per estació tancada. En aquests casos, en cas que fes falta, es recuperaran algunes hores dins del calendari de cada servei, amb un increment horari que serà notificat a els socis afectats.

Tots els grups estan supeditats a un mínim de persones per tal de consolidar el servei contractat, i es facilitarà la informació pertinent en cas de suspendre l’activitat.

SERVEIS

Tecnificació-competició

Dirigit a nens de 7 a 20 anys que volen viure la vessant més esportiva de l’esquí

Recreació

Dirigit a una amplia franja d’edat. Pensat per arribar a tota la família per oferir diversió a la pràctica de l’esquí.

Esquí esport

Dirigit a nens de 5 a 18 anys que volen viure l’esquí com esport i gaudir d’experiències amb altres infants i joves.

DESCOMPTES I AVANTATGES

Descobreix els grans descomptes i advantatges dels que et pots beneficiar amb el teu carnet de soci!

MÉS INFORMACIÓ

CONTACTA AMB NOSALTRES