HORARIS I TARIFES

NORMATIVA

• És obligatori desinfectar-se les mans abans i durant l’entrenament.
  • És obligatori l’ús de mascareta en tota la instal·lació.
  • És obligatori desinfectar les màquines i els aparells utilitzats abans i després de cada ús. El gimnàs posa a la vostra disposició desinfectant i paper.
  • Ús obligatori de tovallola. Es recomana utilitzar dues tovalloles, una per la suor i una altra per a ficar sobre les màquines.
  • Durant l’entrenament de cardio es recomana utilitzar pantalles de protecció en comptes de mascareta.
  • La sala interior (sac de boxa) estarà tancada al públic.
  • No hi ha servei de dutxa.
  • És obligatori el canvi de sabates abans d’entrar al gimnàs i utilitzar unes netes, no del carrer.
  • Degut al COVID-19 no hi haurà font d’aigua. Així doncs, recomanem que porteu la vostra pròpia ampolla d’aigua de casa.
  • Cadascú ha de portar la seva pròpia estora.
  • Procurar no tocar-se la cara durant l’activitat.
  • Mantenir la distància de 2m de seguretat.
  • No es pot accedir al gimnàs amb qualsevol pertinença (motxilles, jaqueta, sabates,etc.). Es recomana venir canviat de casa. Les sabates del carrer es podran deixar a l’exterior del gimnàs.
  • Els vestuaris pel moment no estan disponibles.
  • S’ha d’estar a fora del edifici a les hores de tancament establertes (13h i 21h).
  • Es prega pagar els abonament amb targeta (VISA).
  • L’aforament esta limitat a 20 persones.
  • Durant l’activitat d’spinning (dimarts i dijous) les bicis estaran reservades per als inscrits a l’activitat.
  • No podran fer ús de les instal·lacions, aquells que hagin estat en contacte amb persones infectades en els últims 14 dies, que tinguin simptomatologies pròpies de la Covid-19 o que pertanyin a col·lectius de risc.
  • Les persones que incompleixin qualsevol d’aquestes normes no podran accedir al recinte.

Per tal d’evitar cues pots descarregar el full d’inscripció, fer el pagament per transferència bancària al número de compte que hi trobareu al full i enviar a clubger@clubger.cat la inscripció junt amb el comprovant bancari.

Quan vingueu al gimnàs només haureu de facilitar el vostre nom a recepció i ja podreu començar amb el vostre entrenament.

Inscripció gimnàs

FES-TE SOCI!

Omple la teva inscripció i comença a gaudir de grans descomptes i advantatges!

INSCRIU-TE

LOCALITZACIÓ

El Gimnàs Fitness GER es troba al C/Salencar del Pont de suert, Lleida.

Com arribar

@dminHoraris i tarifes