Spinning

Inscriu-te al Gimnàs Fitness GER o envia’ns un email a clubger@clubger.cat, dient quin dia i a quina hora et vols inscriure!

NORMATIVA COVID

Degut al COVID 19 per a la realització de l’activitat d’spinning s’haurà de complir la següent normativa:

• Heu de portar la vostra pròpia ampolla d’aigua plena, ja que aquest any el gimnàs no podrà oferir servei de font d’aigua.
  • Heu de portar una tovallola per la suor.
  • Heu de portar pantalla o una mascareta adequada que us permeti realitzar l’activitat sense tenir problemes per respirar. Mai es podrà realitzar l’activitat sense mascareta ni cap protecció facial.
  • Només entrar a la instal·lació us heu de rentar les mans amb gel desinfectant.
  • Procureu no tocar-vos la cara amb les mans durant l’activitat (fer ús de la tovallola).
  • Una vegada finalitzeu l’activitat, heu de netejar la bicicleta després del seu ús, amb productes que el gimnàs us facilitarà (paper i desinfectant).
  • Les bicicletes estaran separades de manera que es compleixi el distanciament social establert.
  • Heu de portar sabates netes, no del carrer, i adequades per a l’activitat.
  • S’aconsella deixar les pertinences a la taquilla del vestuari o venir canviats de casa. Al gimnàs no es permetrà l’entrada de cap motxilla, jaqueta, etc.
  • Podreu fer ús dels vestuaris de la piscina, però no estan disponibles les dutxes ni els assecadors per normativa COVID.
  • Es recomana fer el pagament de l’activitat amb targeta al mateix gimnàs.
  • No podran fer ús de les instal·lacions, aquells que hagin estat en contacte amb persones infectades en els últims 14 dies, que tinguin simptomatologies pròpies de la Covid-19 o que pertanyin a col·lectius de risc.
@dminSpinning