TENNIS

Pista de “Tenniscinco” amb sistema d’ enllumenat artificial.

Podeu reservar la pista de tennis de dimarts a divendres de 9:30h a 12:55h i de 15:30h a 20:55h i els dissabtes de 10h a 13h, al Gimnàs Fitness GER.

Trucant o enviant un whatsapp al 608 046 011 o enviant un email a clubger@clubger.cat

4€/hora socis i 8€/h no socis.
(El pagament s’haurà de fer a la mateixa pista el dia de la reserva i s’ha d’abonar amb l’import just en efectiu)

No podran fer ús de les instal•lacions, aquells que hagin estat en contacte amb persones infectades en els últims 14 dies, que tinguin simptomatologies pròpies de la Covid-19 o que pertanyin a col•lectius de risc.

• Rentar les mans sovint.
  • No compartir equipament esportiu.
  • Manejar els articles esportius en la pròpia bossa, evitant deixar-los a sobre d’altres superfícies.
  • Utilitzar mascareta abans i després de l’activitat.
  • Cobrir amb el colze tos i esternuts.
  • No compartiu ampolla d’aigua i portar la vostra pròpia.
  • Procurar no tocar-se la cara durant l’activitat.
  • Mantenir la distància de 2m de seguretat.
  • Evitar celebracions protocol•làries amb contacte.
  • Arribar amb el temps just per realitzar l’activitat i no romandre a la pista després de l’activitat.

FES-TE SOCI!

Omple la teva inscripció i comença a gaudir de grans descomptes i advantatges!

INSCRIU-TE

LOCALITZACIÓ

La pista de tennis la trobareu a la N-230, a l’entrada nord del Pont de suert, Lleida.

Com arribar

@dminTennis